Älskling !

Till min älskling

Älskling du ska bara veta att jag älskar dig mest och över allt på jorden, du betyder allt för mig älskling vill aldrig förlora dig :( Dör hellre än att du lämnar mig älskling. Kanske du inte tror mig längre men säger bara total sanning älskling, efter den 25 december vart du och jag ett och det ska vi alltid vara askim. Så länge du vill förstås :) Vad som än händer finns jag och älskar dig sötnos. Vi har haft roliga minnen och många fler kommer älskling t.ex sommaren tänk då vad roligt vi ska ha bejb :) åka till turkiet tsm (hoppas jag) bejb de är allt jag hade för mig sötnos tror du att du kommer läsa det också så (a) ;$


Postat av: Jasmin - livet i mina fotspår!

men naaaaaw älskling får tårar i ögonen när du skriver sånt där, jo det är klart jag tror dig :) jag älskar dig askim, och aa visst vi kommer fan ha så roligt i sommar. Alla minnen med dej, oslagbara<33 saknar dig bejb, kommer aldrig lämna dig va inte orolig, litar på dej upp till 110% :) många underbara månader med dej, och många fler kommer det bli också! (: <33 PUSS på dej

2010-04-10 01:23:34
Blogg/Hemsida: http://jasmin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?