Ojsan :o palla rubrik -.-

Heeeeej bloggen ! :D Vet bloggar inte mkt men vad ska man göra ingen ork liksom :( Men men ska bara berätta idag haha xD

Idag var jag i skolan vi slutade 12 efter som vi inte hade bild som vi skulle haft i 2 timmar (YEY). Sen efter det drog jag hem var hemma till 15:00 typ eller gick fram och tillbaks till busshållsplatsen säger inte varför, efter det tog jag bussen till Tuna och träffade ÄLSKLING ! Saknat henne :( önskar jag kunde vara med henne mer än bara typ 1 och en halv timme :( ÅÅÅHH :(. hon följde med mig till Tumba Centrum(älskling vet att du ska läsa så det var onödigt) iallafall hon väntade med mig på bussen. Sen nu sitter hemma och skriver under tiden som gick hände inge annat än att mamma fyller år :) SÅ HEJDÅ :)

Älskar dig askim ! :love:

Gjort den med en kompis (weLLox) är jag Syster kompis har gjort låten :D

Postat av: Jasmin - livet i mina fotspår!

det var inte alls onödigt, köpte ju franks! ;) love you to bby, saknar dej<3

2010-04-14 22:16:54
Blogg/Hemsida: http://jasmin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?