Svarat på allt!

Postat av: sofia

vad fick dej att blogga ?

Svar: Jadu, hade ba tråkigt en dag så började att blogga och fick lite hjälpa med saker och ting :)

Postat av: Sanna

favorit låt?
hur många mobiler haru haft senaste året?
bk lr max? (inte donken) :)

Svar: 1, Favorit låt har ingen direkt ? Hardstyle :S. 2 Under året, 2 eller 1 ? vettifan.3 BK blir det där :)
Postat av: melissa

so cute ! allt bra med dig :) <3

Svar: Joda de är bra med mig :) Själv ?

 

Postat av: alexandra

vädertävling på min blogg! kolla gärna in! :)

Svar: Tävlar inte genom blogg direkt

Postat av: Nathalie

grym blogg!
allt bra? =)

Svar: Tack tack, japp de är skit bra :) Själv ?

Postat av: Rim

Fin blogg!
Här är lite frågor:
Har du syskon? Isåfall hur många?
Hur gammal är du?
Favoritmat?
Favvo-låt?
Godis elr popcorn? :P

Svar: Tack, Jag har 2 syskon, är 15 år, favorit mat är väl kebab och låt vet inte förlåt:( GODIS FÖRFAN
Postat av: Isabelle

vad är det bästa med att blogga?
vad gillar du att göra?
hemmakväll eller utekväll?
vart bor du nånstans?
vilka bloggar läser du?

Svar: Ser inte direkt nåt positivt med blogga, gillar att vara med älskling ;$ Hemmakväll blir det palla dra ut -.-
Bor i Alby, Norra b ! Läser www.Gaybloggen.com ... Låter konstigt men han e rolig, www.jasmin.blogg.se www.jennifer.blogg.se. Bara de


Postat av: Jasmin - livet i mina fotspår

vad är bäst & sämst med mig ? (a) :D<33

Svar: Älskling varför så svår fråga :o... Men ska jag vara helt ärlig är du helt perfekt sötnos, allt är bäst med dig finner inget sämst eller jo kanske, när du låter mig välja :D men de är väll inte nåt så stort haha... Love you

Postat av: M

vad är snyggast?
brunetter, rödhåriga elr blondiner ? :)

Svar: Alla är lika snygga, finns inget som säger att håret gör en finare

Postat av: Nathalie

Varför började du blogga?
Har du tjej?
hur ser en perfekt tjej ut enligt dej? ;)

Svar: Varför jag börja blogga, för jag hade tråkigt :), Jag har tjej ja! Den perfekta tjejen enligt mig :o fråga Jasmin :D www.jasmin.blogg.se hon vet alla svar hon :)
Postat av: ANONYM

kanske lite personlig fråga men, är du oskuld?

Svar: ... :)

 

Postat av: Hala

hejsan gunnar glans (du fatta nog vem jag är ) ...
fråga 1. vad är din favo färg?
2.vad vill du ha för poäng innan du slutar 9an?
3. vem är den konstigaste du känner ?
4. vem är den roligaste ?
5. vad vill du bli ?
6. vad tru om för musik ?
7. när bråka du (våldsamt) sist?

Svar:

1, Rosa eller svart

2, Vill ha 190 för komma in på John bauer gymnasie i IT men vi får se

3, Konstigaste jag känner :o tror de är du ?

4, Den roligaste ;P Vettifan många roliga?

5, Inget speciellt :)

6, Tycker om hardstyle

7, Länge sen :) vet inte när

 

 

 

Det var allt :) yey !!

 

Postat av: Jasmin - livet i mina fotspår

SÖÖÖTNOS<33 haha vad sämst, de klart du ska välja :D vem annars, inte jag iallafall ^^ älskar dej mest, du e perfekt <33 seni seviyorum birtanem

2010-03-10 18:40:02
Blogg/Hemsida: http://jasmin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fick nte direkt ett svar till min fråga, men tack;)

2010-03-11 21:49:45
Postat av: Jasmin - livet i mina fotspår!

sv; neeej du är sötaste :D

2010-03-14 21:34:02
Blogg/Hemsida: http://jasmin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?